mandag 26. mars 2007

Helbredende hage

Min kollega Ann-Beth har invitert en rekke postdamer og -menn til å delta i et forskingsprosjekt om meditasjon, og nå har jeg prøvd. Har ligget på sofaen og latt meg guide av en behagelig damestemme inn i en helbredende hage (bra navn!), hvor det finnes mange spennende ting jeg ikke visste om. Faktisk veldig behagelig og avslappende. Bekymringer à la "jeg har ingen rene klær" og "jeg må huske å avbestille månedens bok" forsvant for en stakket stund. Jeg føler meg veldig avslappet og koser meg nå i hjemmets lune med rolig musikk og duftlys. De som vil, kan gjerne låne cd`n av meg, for dette kan virkelig anbefales til alle tidsklemmeofre :-)
Meditasjon (jeg var relativt tilstede når bildet ble tatt)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, vil gjerne låne! Kanskje er det mulig å finne igjen ro og harmoni...hilsen en stressa Eva :)