tirsdag 7. oktober 2008

Jeg skriver...

Jeg skriver mye. Masse. Jeg produserer uhorvelige mengder ord hver eneste dag, hamrer på tastaturet, stirrer på skjermen, får respons, skriver tilsvar.
Jeg har bloggtørke, men skriveaktiviteten er i høyeste grad eksisterende.

Utdrag fra siste ukes ord- og setningproduksjon:

"Jeg foreslår at vi neste uke opererer med ..."
"Gi en tilbakemelding til NN på telefon XXX når dette er OK, samt bekreftelse på mail til meg"
"Jeg ringer deg i løpet av dagen ang. et par andre ting jeg lurer på"
"I dette tilfellet har vi vært i kontakt med NN, som sitter på info om konkrete hendelser..."
"Jeg mener det er til nytte og framdrift for oss ..."
"Jeg imøteser deres tilbakemelding, og vil følge opp denne så snart den foreligger"

Jepp, innser at det er på tide å gjøre noen grep og produsere noen ikke-jobbrelaterte ord snart også. Det vil bli iverksatt noen tiltak på dette området.

1 kommentar:

Sylvisvas sa...

Hva er igangsatt av tiltak frøken gosmurf? Ser ut til at du har lavere aktivitet på ikke-jobbrelaterte ord enn meg... ;-)