torsdag 1. mars 2007

Skrittellerkonkurranse

Denne mailen kom i innboksen og gjenstanden på bildet under lå på pulten her en dag.

Gåkonkurranse!
· Konkurransen starter fredag 2. mars kl 14.00
· Konkurransen varer i 4 uker
· Kåring av alle typer vinnere på fredags ettermiddag
· Ukens vinner. Den som har gått lengst
· Ukens motivasjon. Den som har gått minst
· Ukens klatrer. Kåring fra 2. uke. Den som har økt mest fra forrige uke.
· Premiering
· Ukens vinner – Pulsklokke – Deilig å se hvor god pulsen blir
· Ukens motivasjon – Drikkeflaske 0,6L - sølv - Kjekt å drikke litt for å komme videre
· Ukens klatrer – Lykt "Northpole hodelykt 10 led" – Kjekt å ha for å klatre videre
Konkurransen starter altså fredag 2.mars kl 14.00. Antall telte skritt fra 2. mars kl 14.00 til 9. mars kl 14.00 må registreres seinest fredag 9. mars kl 14.00.
Den enkelte deltaker registrerer dette selv på en dertil spesialdesignet plakat som er plassert i 15. etasje i sone D. Alternativt kan resultatet meldes via e-post innen samme tidsfrist. Tilsvarende tidsrom og tidspunkter gjelder i etterfølgende uker.
God tur og lykke til!
Mvh Knut
Jeg har begynt i en ny avdeling, og fått nesten bare nye kolleger. Jeg kjenner ikke de andre så godt enda. Jeg vet ikke hvilke trimvaner de har, og om det blir lett eller vanskelig å hevde seg i toppen. Men jeg har gjort meg noen tanker om hvem jeg tror vil bli mine sterkeste konkurrenter:

Else
Sprek dame som går til og fra jobb hver dag. Hun sier det er ca. 4000 skritt hver vei. Hun sier hun går tur i Frognerparken nesten hver kveld. Det hender også at hun går trappene i Posthuset.

Einar
Den nye avdelingssjefen. Han nevnte i en bisetning at han måtte huske å ta på seg skrittelleren når han dro på treningsstudio. Hjelp, treningsstudio. Jeg ser for meg at han løper på tredemølle, lenge.

Guttorm
Min gruppeleder. Han går mye på ski, men kan felles av at skrittelleren ikke gir så god uttelling på skiturer. Jeg vet ikke om han har tenkt å legge om taktikken og ta beina fatt istedet, eller om han skal teste ut teorien om at skrittelleren kan festes på skistavene.

Knut
Initiativtakeren. Har et fortrinn av at han er gausdøl og har gått mye i sin oppvekst, samt at han bor i nærhet til marka og etter sigende går turer på flere timer hver helg. Kan felles av at han har ligget med influensa i lengre tid.

Jeg er spent på hvordan dette vil utvikle seg, og vil holde dere orientert på disse sidene, hver fredag. Og jeg har i tillegg en intern konkurranse med KA. Jeg skal vinne minst èn av dem ukentlig, så det så.

4 kommentarer:

Sylvisvas sa...

Heis opp pulten din og gå mens du arbeider. Det ser skikkelig teit ut, men kan bli utrolig morsomt om folk følger det opp :-D

Sven Anders Løkaas sa...

Hvordan går konkurransen?

Elisabeth sa...

Takk for tipset, Sylvis! Skal teste den i morgen...
Lise, vet ikke hvordan det ligger an med de andre. Men tror Else har mer enn meg i alle fall. Hun bare går og går! hehe. KA leder også, men jeg skal ta ham igjen ila. kvelden.

Sylvisvas sa...

Spark han - jeg sier bare kick him! Regner med det ikke er fair play konkurranse dette, verken gule eller røde kort heller.