fredag 16. mai 2008

Tegn på at jeg begynner å bli virkelig voksen

1. Jeg har handlet på Plantasjen en søndag
2. Jeg vet hva en Thuja er
3. Jeg er bekymret for om orkidèene har fått for lite vann
4. Jeg irriterer meg noe voldsomt over vedtaket om trefelling i sameiet
5. Jeg føler meg litt gæærn som drikker vin en torsdagskveld
6. Jeg jubler hemningsløst over tilbud på laks på ICA
7. Jeg synes russen bråker og drikker for mye
8. Jeg skal følge 16. mai-kampene på tv istedet for å gå ut på byen
9. Jeg skal stryke bunadsskjorte
10. Jeg vurderer å kjøpe meg et sånt fiffig JIF moppesystem

3 kommentarer:

Anonym sa...

11: "Jeg kjenner meg truffet av alle punktene i Henriks bloggpost "Huskeliste for voksne" :p

Jeg liker listene dine!

Sven Anders Løkaas sa...

Følte meg litt truffet her også...men har da moppesystemet på plass for lengst. ;-)

Elisabeth sa...

om jeg ikke føler meg truffet av alle punktene DINE, Henrik, var de i alle fall inspirasjonskilde til denne lista :-)
Lise, jeg kjenner at jeg kunne tenke meg å høre litt om dine moppeerfraringer!